störigt med små bokstäver? phf, tycker inte jag!

MEN LÄGET BLOGGEN?


hej, livet leker eller? svar : JA!
eller ah, det är väl halvt kaos...fällde en tår på skolan här om dagen för jag orkar inte med längre. men jag har ju mina uderbara vänner som tar hand om stackars lilla mig♥
men jag saknar min alex palex pungis..har så mycket med dansen nu så jag hinner inte med, men vi har ju hela sommaren på oss :)

idag har det varit så varmt så, ja jag vet inte vad. men det har varit super skönt jue! man ska inte klaga för då kanske solen blir sur och inte kommer tillbaka, sådetså! 

skulle igentligen ut och springa efter skolan men vi skulle till alexandras mamma som fyller år i dag som alex sa så jag hann inte. jag la mig på altanen och solade istället...sen kom lillebror hem så då blev det studsmattehoppande.

nu ska jag...ja vad ska jag göra nu?
jag ska äta yougurt tror jag ;) 
ni ska köpa icas passion frukt och persika yougurt! den är hur god som helst! ! ! !


jusdet, kom på att ni kanske ville höra om danstävlingen.
i singel gick det piss, jag var så nervös så jag sket på mig (nästan). Börja gråta så fort jag kom av dansgolvet (tönt) 
i par kom vi till semifinal och slutade 10:a.
känns kanska bra endå för jag hade så sjukt roligt både på dansgolvet och i bussen.
hahah på väg hem körde vi på ett rådjur..okej det var inte så kul när vi väl gjorde det men efter på vägen hem.
huvva vad vi skrattade ;p

också fick jag ett jätte gulligt sms av alexandra men min mobil dog så jag hann inte svara ;(

och jag tänkte nu skulle få en bild på min otroligt snygga dansdräkt som världens bästa josefin björkbacka har gjort till mig. (men inte nu, för jag har ingen ;)

du är bäst tjejen! ♥


bjuppar på en bild på mig själv istället (EGO)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0