Baby, you're a firework

Hej bloggen!
Läget? jo tack bra :D
Valborg firades med bästavännenever aka alexpalexpungkula. Mycket trevligt♥
Tog en outfit bild så ni skulle få se min valborgs outfit men har ingen data jag kan lägga in bilderna på ;o
Den ända datorn jag kan lägga in bilder på är paj och om vi har otur så är alla mina bilder borta, buuhuhuhu!
Gasch vad jag är trött...

I morgon är det skola igen..endast 6 veckor kvar typ, tror jag, kanske, gissar lite ;)
Egentligen är det hadbollsträning men jag ska lata mig och sy dansdräkt med tokjossan♥
får väl ta och flytta mit arsle och ut och springa när jag kommer hem...om jag hinner, annars blir det på tisdag!

Idag var det dansträning som gällde, fett swaG. Skit mycket dans framöver men det total diggas, ialla fall av mig ;) Nu i helgen är det danstävling i Falun. Nästa vecka är det SM i Göteborg (dans) och helgen efter det är det Dawes vårshow.
Innan Falun ska en dansdräkt vara klar, min dans ska vara klar...den ska jag kunna också ;) och min och Jolines par ska jag kunna å.

På tal om Joline så blir hon fjortis på torsdag så hon ska firas å, och present ska köpas.

K.A.O.S är det i mitt huvud just nu..shit!

Nej mén jag får kanske gå och lägga mig och sova nu eftersom jag satt uppe vid datorn och snacka med joline och viktor till halv 3...fy fy ;). 

Måste ringa min farfar i morgon också, jag är i akut behov av en klippning, seriöst!
Jaja, tjatmomma är vad jag är.
Ni får sova gott så hörs vii morgon.
PUSS hannaaa


dawes vintershow 2010, tror jag;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0