CHEERS

haiya !
länge sedan jag bloggade nu men dom senaste två veckorna har jag spenderat i England vilket har varit hur mysigt som helst.
vi landade i Skottland och hade en hel dag där innan vi bilade upp till Nwew castle i england. Vi hade hyrt en liten stuga eller "cottage" som dom säger.
vi har gjort en massa utflykter, bland annat till ett slott där dom har spelat in en liten bit i en av harry potter filmerna, ganska coolt sådär...
efter en vecka åkte mamma, pappa och brosan hem och jag och emmis stannade hos min mammas kusin som bor där. 
jag har världens sötaste tremänning och blev ännu mer kär när jag hörde att hon stogi köket och sjungde poker face, kunde även höra ett "gaga" ibland. UNDERBART !
ville verkligen int eåka hem! har så mycket att fixa upp här hemma så inte alls något jag längtade till.. men men nu är jag hemma.
har även shoppat lite också.
shoppade lite grann i stockholm o, vi stannade där 3 dagar efter england, underbart väder, gröna lund och shopping, lovely.
kom hem i går runt halv tolv och idag har jag träffat mina pinglor, jessica och joline. vinkade av joline som åker till stockholm i dag...sen gick jag och jessica hem och bakade kladdkaka, försökte göra egen vaniljsås men misslyckades totalt ;)

i morgon åker jag till hudiksvall och är där till på fredag. fråga inte vad jag ska göra där för det vet jag inte själv.
men bilder från england ska jag försöka slänga upp så snabbt som möjligt.

ha det bra, pussss♥

hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0