frukost glass middag.

Så har mina senaste dagar sett ut. swaG!
H€ar himlas tråkigt nu jag..håller på med en liten film men den suger så orkar inte fortsätta ;)
Om den blir klar någon gång kan ni få se den.  OM den blir klar :P

Idag har jag varit med Alex2 (andra, 2 hahah fattar ni) Filip och Joseph. Mycket trevlig, mycket trevligt.
Just nu håller jag på att hungra ihäl, min pappa är och handlar, vi ska äta tacos, jag kommer vara tvungen att hjälpa till. BLÖ!

Om ungerfär en vecka åker jag och Joline till falun på danstävling, vilket kommer bli awesome för jag och joline har nog aldrig varit så här pepp någonsiN! Gah, nu vart jag nervör å ;)
I alla fall så skulle danserna vara klar för typ två veckor sen och då började jag göra min singel dans. Hade 5 åttor, gjorde 10 i huvudet, blev skitbra, gjorde 7 till, glömde bort dom sista 7. SÅ NU ÄR JAG LESS OCH TÄNLER INTE GÖRA MER. phh! SÅ DET SÅ ! ! ! ! ! !
Och jag kommer få en %&/()=)/&%&/ snygg dansdräkt.  Och det får inte ni, nanannanana!

Hahah nej jag vet inte vad jag ska skriva....
Ni får ha en fortsatt bra dag så höres vi :D
Peace out♣
HANNA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0